Na relaciji Slovenija-Bruselj je danes zelo težko uskladiti potovanje z vlakom z vsemi obveznostmi, povezanimi s poslanskim delom.
Poslanke in poslanci so na plenarnem zasedanju Evropskega parlamenta v Strasbourgu pretekli teden razpravljali tudi o Poročilu o Evropi v gibanju: agendi za prihodnost mobilnosti v EU. Evropska poslanka Patricija Šulin pozdravlja poročilo, kot glavni izziv boljše mobilnosti pa izpostavlja povezovanje in sodelovanje, glede na to, da bodo za premagovanje razdalj tudi v prihodnje potrebne različne vrste prometa, tako dobre razvite meddržavne povezave kot tudi lokalne, ki vključujejo tiste, ki živijo v bolj oddaljenih kotičkih, kot tudi javni in zasebni promet.
»Eden od ključnih izzivov za boljšo mobilnost Evropske unije je zato učinkovita povezava različnih načinov transporta, vključno z avtonomni vozili, v dobro delujočo celoto, kjer potujoči ne bomo po nepotrebnem zgubljali časa s čakanjem na prevoze zaradi neusklajenosti voznih redov ali pa v zastojih in dolgotrajnih vožnjah zaradi neprimerne infrastrukture.« Po mnenju Šulinove vse članice Evropske unije čaka na tem področju še veliko izzivov in dela, Slovenijo pa še posebej pri spodbujanju raznovrstnih prometnih povezav, ki ne temeljijo le na avtomobilske prometu in izboljševanju mobilnosti na t. i. 3. razvojni osi, ki povezuje Koroško regijo z ostalo Slovenijo. »Treba bo torej še bolje sodelovati, a hkrati tudi paziti, da to ne bo ogrozilo zdrave konkurence.«
Šulinova izpostavlja, da vsi, ki so aktivni v Evropskem parlamentu, še kako občutijo posledice dobro ali pa slabo delujočih prometnih povezav. »Včasih potrebuješ veliko časa, da se premakneš za nekaj par kilometrov, drugič pa več tisočkilometrske razdalje premagamo v parih urah.« Šulinova še obžaluje, da je za enkrat za daljša potovanja v Evropski uniji izbira konkurenčnih oblik potovanj omejena, zato si s svojim delom prizadeva, da bi se te možnosti povečale in izboljšale. »Na relaciji med Slovenijo in Brusljem je, denimo, danes zelo težko uskladiti potovanje z vlakom z vsemi obveznostmi, povezanimi s poslanskim delom.«
Samoiniciativno poročilo Evropskega parlamenta o mobilnosti nadgrajuje sporočilo Evropske Komisije in poudarja najpomembnejše vidike prometne politike, ki niso zajeti v zakonodajnih predlogih v okviru svežnja za mobilnost, ki ga je Evropska Komisija predstavila lansko leto.